Toruń - piękne miasto.

    Podróż do Torunia z moją żoną była bardzo spontaniczna.
Dwie godziny przed zakończeniem  mojej pracy zadzwoniłem i zapytałem żony czy ewentualnie nie chciałaby pojechać do Torunia. Za dwie godziny byliśmy już w pociągu. 
    Do Torunia przyjechaliśmy około 5-tej rano i całe miasto było do naszej dyspozycji faktycznie bez ludzi.
  To zdjęcie zrobiłem niedaleko od krzywej wieży.Zatrzymałem się na chwilę z żoną. Rozmawialiśmy o czymś. Koło nas przeszedł pan. Nie wiem czy on wcześniej karmił gołębie czy nie ale kiedy mężczyzna przechodził koło nas one po prostu naleciały na niego. Dobrze że aparat miałem akurat na szyi. Tak powstało to zdjęcie. Czasem trzeba nabrać cierpliwości i trochę zaczekać na dobre ujęcie.

Toruń. Canon 1200d, 50mm 1.8, iso 100, 1/1000

Komentarze

Popularne posty